أحمد العوضي يعلق علي الحرحب علي زوجته

0 0

نشر النجم احمد العوضي ، علي موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير«إنستجرام» صوره له مع زوجته ياسمين عبدالعزيز ليرد بها علي ما وجه لياسمين بسبب بوست له مكتوب عليه علي الله حكيتنا ياحرابيق .

ووجهت أخت محمد حلاوه بعض التلميحات والكلمات القاسية لياسمين في فيديو أمس بعد عرض برنامج بوسي شلبي مع ريهام حجاج .

وأيضا نشر رجل الأعمال محمد حلاوة فيديو عبر خاصية «إستورى» على «إنستجرام»، لأخته لمياء حلاوة تعلق فيه على ما نشرته ياسمين عبد العزيز على صفحتها الشخصية على «فيس بوك» تعليقًا على لقاء ريهام حجاج مع الإعلامية بوسي شلبي والذي تحدثت خلاله عن كواليس زواجها من رجل الأعمال محمد حلاوة .

وتابعت: «الحاجة اللى ضايقتنى وأزعجتنى جدا، ودى حاجة عائلية، إن أنا فوجئت بكلام بيتقال من كم ساعة.. زى حرابيق.. وكلام ميصحش يتقال.. يا جماعة إحنا بقالنا 3 سنين بنتحارب ونتهاجم.. وبيتقال علينا كلام غلط واحنا ما بنردش عشان مصلحة ولادنا.. عشان ده اللى اتعلمناه في الدنيا إننا نخاف على ولادنا».

ووجهت كلامها إلى ياسمين عبد العزيز: «بس الظاهر إن فيه ناس تانية مش فارق معاها الكلام ده.. إحنا خلاص خرجناكى من حياتنا وقفلنا صفحتك.. مش بس كدة ما بنفتكركيش.. وعايزينك انتى كمان تركزي في صفحتك وتنسينا.. وحاولى إن انتى تكونى سعيدة.. لإن احنا بقينا سعداء واحنا بعيد عنك.. يارب يكون الكلام ده وصلك.. لأن انتى بكدة بتبوظي الصفحة الجديدة بتاعتك كمان».

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.